OSZD MEG!

Linkedin
EMAIL
Pinterest
Facebook
Oldalon belüli keresőoptimalizálás KEZDŐKNEK
ÚJ SEO oktatóanyag
XML oldaltérkép

HTML vagy XML oldaltérkép – ez itt a kérdés…

Változnak az idők. 2009-ben Matt Cutts azt magyarázta, hogy ha fegyvert tartanak a fejedhez és arra kényszerítenek, válassz a HTML sitemap és az XML sitemap között, akkor válaszd a HTML-t.

Ha nem olvastad ezt a John Mueller posztot a Redditen, és pont tegnap este tört rád a sitemap-kommandó, akkor rossz hírem van : nem csak álmodsz, halott vagy.

Azért, mert nem olvastad a tegnapi John Mueller posztot. Még jó, hogy itt vagy és itt olvasod ezt az életmentő SEO tippet

Az életmentő tanács az, hogy ma már felesleges a HTML sitemap a webodalon, mert a Google crawler minden oldalt megtalál, amire link mutat – tehát SEO szempontból nincs értelme a HTML sitemap használatának.

Rossz a belső linkek struktúrája, ha a látogatók a sitemap oldalaid valamelyikén kötnek ki.

A sitemap nyilván fontos marad a továbbiakban is:

  • oda kell figyelni a belső linkek strukturálására
  • legyen XML oldaltérkép
  • ellenőrizzük az indexelhetőséget (megtekintés robotként)

A belső linkeket WordPressben sokan a Jetack related post funkciójával oldják meg. Lehet, hogy te is hasznlod és nem tudsz róla, hogy van vele egy – nem is olyan kicsi – probléma?

Erről írtunk egy cikket, amiben kiderül, hogy mi a hiba a Jetpack kapcsolódó bejegyezések nofollow megoldásával és hogyan háríts el a hibát. Olvasd el, aztán iratkozz fel a blog-értesítőre!

NE maradj le az új
#marketingpunk cikkekről!
Add meg az email címed és az elsők között fogsz értesítést kapni az új cikkekről!
Tetszett? OSZD MEG!
Facebook
Linkedin
Pinterest
EMAIL
PRiNT
Érdekel a téma?
A keresőoptimalizálás alapjai

Ha képbe akarunk kerülni a keresőoptimalizálás alapjaival, akkor látnunk kell, hogy az elmúlt években kibontakozó változások nyomán a keresőoptimalizálás nagyon összetett területté vált. Ez nem volt mindig így… Az internet

Ipari forradalom 4.0 : adatforrások lettünk

Az ipari forradalom komoly felfordulást okozott a XVII. századtól kezdve: ma Tisótzki István startup mentor gondolatébresztő vendégcikkben osztja meg velünk tapasztalatait azokról a változásokról, amelyek hatást gyakorolnak életünkre – akkor

#marketingpunk évértékelő 2020

A marketingpunk évértékelő 2020 most arra vállalkozik, hogy teljesen szubjektíven kiemeljen néhány trendet az elmúlt évből és ezek nyomán megvilágítson összefüggéseket. Marketingpunk évértékelő 2020: koronavírus, alkalmazkodás, kreatív megoldások Az elmúlt

Nagy Gábor
#marketingpunk
Jobb marketing, több vevő

Tarts velem az úton, ami egy jobb jövőbe vezet.
Ne görcsölj, inkább élvezd az utazást.
Jobban megéri, hidd el.

Kövess a közösségi médiában!