Lehet, hogy már hónapok vagy évek óta követsz a Linkedinen vagy olvasod a marketing hírlevelem. Most ért meg benned a vágy arra, hogy a saját ötleteddel, a saját bizniszeddel kapcsolatban kérj tanácsot tőlem.
A legjobb helyen vagy, a legjobb időben.
Ha körülnézel, azt láthatod, hogy jelenleg közel 10.000 marketing támogató eszköz, szoftver és applikáció érhető el.
Melyikre van szükségem?
Melyikre nincs?
Melyik jó nekem?
Melyik nem jó nekem?
Ezer kérdés merül fel azonnal – de a legfontosabb kérdés általában ez: HOGYAN tudok érdeklődőket szerezni folyamatosan?
Lehet lassan és fájdalmasan tanulni a saját károdon VAGY be lehet hozni a cégedbe külső szakértelmet és tapasztalatot.
Minden üzleti szituáció más. Éppen ebben rejlik a nehézség: egy adott szituációban HOGYAN lehet új érdeklődőket és vevőket behozni?
Gyakorló vállalkozóként és tapasztalt marketingesként itt tudok segíteni neked. Elűzni a téves hiedelmeket. Megmutatni, mi működik és mi nem.
Ezzel időt spórolsz magadnak.
Tankönyvi mondatokat bárkitől kaphatsz. Indiai online marketing influenszerek angolról lefordított mondatait bárkitől megkaphatod. Nem erre van szükséged.
Van valami, amit csak nálam kaphatsz meg: saját marketing & sales fejlesztési módszertan, 15 év gyakorlat alapján kifejlesztve.
Kapkodás és fejetlenség helyett marketing & sales fejlesztés
Amiben én tudok segíteni neked: módszeresen rendszerbe szervezni a marketing & sales működésed.
Saját módszertanom van.
Ezzel tudok segíteni neked.
Megmutatom. Megbeszéljük. Ha elhiszed, hogy neked is működni fog, akkor a módszertan lépéseit rászabjuk a te vállalkozásodra. Tervet készítünk. Megvalósítunk. Azt csináljuk, ami az adott üzleti szituációban kell.
Tanácsadóként ma azért tudok vállalatoknak értéket adni, mert a saját bizniszeimben egymagam csináltam mindent: én találtam ki. Én terveztem meg. Én valósítottam meg.
Ez hatalmas probléma lenne, ha vezetői tanácsadó lennék.
Nem vagyok az.
Marketing stratéga vagyok, aki már szagolt puskaport. Közelről. Ezzel nem azt állítom, hogy a bölcsek köve van a kezemben. Releváns tudás és gyakorlati tapasztalat van a birtokomban. Saját módszertant fejlesztettem.
Akkor lettem marketing tanácsadó, amikor vállalatok megkerestek és felkértek. Nem én neveztem ki magam … ha érted, mire gondolok.
Van egy 450 kötetes marketing könyvtáram – de ez semmit sem érne, ha nem építettem volna saját bizniszeket és nem próbáltam volna ki mindent, amit csak lehet.
Mindenben.