Nagy Gábor marketing szakértő, SEO szakértő
MEGJELENT az új SEO oktatóanyagom!
Oldalon belüli keresőoptimalizálás KEZDŐKNEK

internet marketing tanácsadóként
hol tudok segíteni neked?

Büszke vagyok arra, hogy egyáltalán nem olyan a hátterem, mint egy klasszikus marketing tanácsadónak. Egészen más pályát jártam be. Nem tanultam megfizethetetlen külföldi egyetemeken.

Nem volt kikövezett utam semmihez.
Senki nem kaparta ki helyettem a gesztenyét.

Családi vállalkozásban dolgoztam, majd hazai cégeknél szereztem tapasztalatot marketingesként és értékesítőként. Ezután a saját vállalkozásomon kezdtem dolgozni és élesben szereztem meg azokat a pótolhatatlan tapasztalatokat, amelyek hozzásegítettek ahhoz, hogy egy igazán egyedi tudáskombinációt birtokolhassak ma.

Nem attól vagyok internet marketing tanácsadó, hogy letöltöttem három ebook-ot és utána kineveztem magam tanácsadónak.

Kilenc éves korom óta használok számítógépet.
A betárcsázós-éjszaka fennmaradós korszak óta vagyok jelen a hazai interneten.
2004-ben készítettem el az első saját webáruházamat.

így lettem internet marketing tanácsadó

Saját vállalkozásban szereztem tapasztalatot a webes értékesítésben. A saját internetes vállalkozásom (is) konkrét, fizikai termékeket értékesített, tehát VALÓDI tapasztalatom van a webes értékesítés témájában, amit egyenesen a harctéren szereztem meg.

Nem önjelölt tanácsadó vagyok: a saját internetes vállalkozásom hozott be olyan megkereséseket, amikor cégvezetők azért kerestek meg, hogy segítsek nekik rendet vágni a saját cégük internet marketingjébenben vagy éppen a webes értékesítésben.

Építettem a saját internetes üzletemet, mellette pedig online marketing tanácsadóként dolgoztam, marketing-konferenciákon adtam elő és publikáltam online és print kiadányokban.

egyedi tudáskombináció

A saját vállalkozásom építésével töltött évek és a konzultációs ügyfelekkel történt közös munka együtt segítettek hozzá ahhoz, hogy ma egy igazán egyedi tudáskombinációt birtokoljak.

Nem foglalkozom mindennel, mert a polihisztorok ideje már régen lejárt. A modern marketing rettentően összetett lett. Áttekinthetetlen, kusza. Talán ijesztő is.

Két kijózanító adat ezzel kapcsolatban:
1.  Néhány évvel ezelőtt (2011-ben) Scott Brinker, a Chief Marketing Technologist blogon publikált cikkében már 150 különféle digitális marketing-technológiai eszközt (szoftvert) számolt össze.
2. Ugyanez a felmérés 2020-ban, több mint 8.000 eszközt számolt össze, amit a marketingünkben használhatunk. 

Erőteljesen növekedett a marketing szoftverek száma az elmúlt években. Néhány évvel ezelőtt 150 marketing szoftver volt piacon, ma pedig már több, mint 8000. Egyetlen cégnek sincs szüksége ennyiféle eszközre.

Követhetetlen a kínálat?
Igen.

Akkor mit lehet csinálni?
Az én #marketingpunk tudáskombinációm ereje abban van, hogy szinte mindent kipróbáltam az online marketingben, amit csak tudtam. Ez nyilván nem jelenti azt, hogy tévedhetetlen vagyok. Azt jelenti, hogy megvan az a tapasztalatom az internetes marketingben, ami a legtöbb cégnél nincs meg házon belül.

Az első webáruházamat 2004-ben készítettem és azóta több saját bizniszt is elindítottam és sikerre vittem – de nem mindet. Olyan próbálkozásaim volt, amelyek nem hozták az elvárt eredményt. Ez benne van. Nem vagyok Midas király. Nem vagyok Yoda.

Nincsenek univerzális receptek a sikerre.
Az internet marketingben sincsenek.
Minden cég más, minden iparág más.

Ha próbáltál már univerzális receptek alapján bizniszt építeni, akkor pontosan tudod, hogy nem lehet jó mindenkinek ugyanaz a recept.

hol tudok segíteni?

Harcedzett marketingesként tudom, hogy sok internet marketing-teória, csoda-recept csak azért létezik, mert a marketing szakma kitalálta. Buzzword. Délibáb. Kamu.

Ami tavaly működött, nem biztos, hogy működik idén is.
Ami működik a konkurensednek, nem biztos, hogy működik neked is.

Itt van szerepe egy jó internet marketing tanácsadónak.
A jó internet marketing tanácsadó megóv téged.

Meg tud óvni téged attól, hogy felülj egy újabb csoda-receptnek.
Meg tud óvni attól, hogy rossz irányba indulj el – vagy rossz irányba kormányozd a hajót.

Nem vagyok polihisztor. Nem tudok vezetési vagy cégépítési tanácsot adni. Csak olyan tanácsot tudok adni, ami internet marketing, webes biznisz, üzleti modell, márkaépítés.

harctéri tapasztalat

Azért tudok ma VALÓBAN hasznos és gyakorlati, harctéri tapasztalaton alapuló internet marketing konzultációt nyújtani,  mert a saját bizniszemben a kezdetektől egymagam csináltam mindent.

Nem delegáltam semmit. Ez hatalmas probléma lenne akkor, ha vezetői tanácsadó lennék. De nem vagyok az. Internet marketing tanácsadó vagyok, aki szagolt már  puskaport. Közelről.

Itt jön képbe egy nagyon fontos dolog: mit profitálsz te abból, hogy én mindent egyedül csináltam a kezdetektől fogva?

Két dolgot.
1. Nem vagyok önjelölt tanácsadó. Akkor lettem internet marketing tanácsadó, amikor cégek megkerestek és felkértek. Nem én neveztem ki magamat.
2. Az ügyfeleimnek nem kamu tanácsokat adok, hanem küzelmes próbálkozásokon, fájdalmas csalódásokon disztillált – harctéren megszerzett – tudást adok át.

mitől más?

Mitől vagyok más, mint azok a marketing tanácsadók, akik klasszikus iskolát jártak végig?
Én nem a könyvekben olvasott – itthon, élesben sosem próbált – módszerekkel és elvekkel próbálom megetetni az ügyfeleimet. Tutira nem.

Amit én tudok az online marketingről, azt a magam kísérletezésein, bukásain, zsákutcáin és sikerein át tanultam meg. Van egy több száz kötetes marketing könyvtáram – de ez semmit sem érne, ha nem építettem volna saját bizniszt és nem próbáltam volna ki mindent, amit csak lehet.

Miben vagyok más, mint azok a marketing tanácsadók, akik életükben nem építettek saját bizniszt?
MINDENBEN.

kérj időpontot konzultációra!
add meg a számod és felhívunk
a konzultáció díja: 25.000Ft / óra