OSZD MEG!

Linkedin
EMAIL
Pinterest
Facebook
Oldalon belüli keresőoptimalizálás KEZDŐKNEK
ÚJ SEO oktatóanyag
m.valami.hu átirányítás

Egyáltalán nem ajánlom az m-pont URL-ek használatát – különösen az új oldalaknak nemírta John Mueller a Twitteren pár nappal ezelőtt. Ezzel hadat üzent a ma is sok helyen megtalálható m.valami.hu átirányítás megoldásoknak.

Valószínűleg ez már nem újdonság sokaknak – de azért mindig ad egy súlyozást egy-egy témának, ha JM konkrétan beszél róla.

Néhány évvel ezelőtt még én is bele voltam szorulva egy ilyen m.valami.hu átirányítás megoldásba egy webáruházam kapcsán. Rémálom volt, utáltam. A Google is utálta.

A mobilosok felé fordul a web

Mégis vannak olyan webmesterek, akik még ma is próbálkoznak olyan megoldásokkal, hogy külön m.valami.hu aldomainre irányítják át a mobilos látogatókat. Vannak olyanok is, akik még ma is olyan weboldalt adnak ki a kezükből, ami egyáltalán nem veszi figyelembe, hogy 2019-et írunk és az emberek már egész nap a telefonnal a kezükben járnak-kelnek, így tehát a webet is nagyrészt mobilról fogyasztják.

A Google már 2015 óta igyekszik egyre több hangsúlyt adni annak, hogy a mobilos látogatók kiszolgálása felé halad a web – és ezt az irányt favorizálja a Google is. Ezt sokáig nem vették komolyan a webmesterek és a mai napig is akadnak olyan weboldalak, ahol nincs megoldva ez a kérdés.

Elindult már a mobile-first indexing folyamat, ami már egyértelműen jelzi, hogy a mobilos látogatók lesznek a web fókuszában.

Tetszett? OSZD MEG!
Facebook
Linkedin
Pinterest
EMAIL
PRiNT
Érdekel a téma?
Oldalélmény algoritmus frissítés 2021

Az Oldalélmény algoritmus frissítés már májusban publikus volt – ez tehát egyike azoknak a nagy, széleskörű Google algoritmus frissítéseknek, amelyeket előre bejelent a vállalat. Az Oldalélmény algoritmus frissítés lényege dióhéjban

Témakutatás alapozó

A témakutatás egy olyan területe a keresőoptimalizálásnak, amivel csak kevesen foglalkoznak, pedig mindenkinek kellene… Az első weboldal készítéses projektem tanulsága A Végtelen Ciklusaink című könyvemben leírtam, hogy nagyjából kilenc éves

#marketingpunk évértékelő 2020

A marketingpunk évértékelő 2020 most arra vállalkozik, hogy teljesen szubjektíven kiemeljen néhány trendet az elmúlt évből és ezek nyomán megvilágítson összefüggéseket. Marketingpunk évértékelő 2020: koronavírus, alkalmazkodás, kreatív megoldások Az elmúlt

Nagy Gábor
#marketingpunk
Jobb marketing, több vevő

Tarts velem az úton, ami egy jobb jövőbe vezet.
Ne görcsölj, inkább élvezd az utazást.
Jobban megéri, hidd el.

Kövess a közösségi médiában!