Az INGYENES szállítással felturbózott ajánlatnak hamarosan vége
Letöltöttél 33 ingyenes ebookot, amiben titkos LinkedIn trükköket ígértek.
Részt vettél oktatásokon, ahol leígérték neked a csillagokat is.
Az ajánlatkérések fogadására fenntartott email címed azóta is kong az ürességtől.
Sokan csináják ezt: lelkesen válogatnak a szebbnél szebb csillárok között. Telnek a hetek, hónapok, évek. Mindeközben a valóság könyörög nekik, hogy ébredjenek fel. Vegyék észre, hogy még drótkerítéssel sincs bekerítve a telek.
Akinek parlagfű nő az üres telkén, annak nem az a dolga, hogy olasz design csillárokat válogasson. A LinkedInen mégis ez történik. Minden nap.
Tömegek azért nem haladnak a saját LinkedIn marketingjükkel, mert az üres csillogás megszállottjai.
:: Lelkes rajongótábort akarnak
:: Szemet gyönyörködtető lapozós posztokat akarnak.
:: Influenszerek semmitmondó tartalmait akarják másolni
Háromszintes luxusvillát vizionálnak, miközben a LinkedIn profiljuk csak annyira szilárd, mint egy marék homok.
A konzultációkon sokféle problémával jönnek az ügyfelek. Minden ügyfél egyedinek látja a saját problémáját – ami nem baj. Ettől függetlenül én felfigyeltem egy mintázatra.
Az 5 alapkérdésre nagyon hasonló válaszok jöttek:
MI A CÉLOD?
„Talán … posztolnom kellene”
HOGY ÁLL A PROFILOD?
„Lemásoltam egy ismert influenszer profilját, az végülis jó, nem?”
KIK VANNAK A KAPCSOLATI HÁLÓDBAN?
„Bejelöltem mindenkit, akit csak tudtam, szóval valaki majd megveszi a cuccomat”
A POSZTJAID?
„Mostanában a mesterséges intelligenciáról posztolok, mert az eléggé trendi”
AZ EDDIGI EREDMÉNY?
„Órákat töltök azzal, hogy poszt témákat keresek, de végül nem jutok sehová ezzel az egésszel…”
Amikor fejest ugrottam a LinkedIn medencéjébe, mindent kipróbáltam, amiről azt gondoltam, segít üzleti előnyt kihozni a LinkedInből.
:: Posztoltam folyamatosan.
:: Felcicomáztam a profilomat.
:: Bejelöltem random embereket.
Egyre több ismerősöm és követőm lett. Egyre több posztom jött ki. Ami viszont nem jött: ügyfelek.
Az volt az érzésem, hogy egy vastag üvegfal van köztem és a vevőim között.
Nem adtam fel. Hittem abban, hogy nekem a LinkedIn a legjobb platform a vevőszerzéshez – csak éppen nem találtam a módszert, ami segített volna ebben.
Rengeteg próbálkozás, kísérletezés és elemzés után eljutottam oda, hogy megmozdult valami.
Aztán – mintha egy gát szakadt volna át – elkezdtek bejönni a megkeresések. Egy. Kettő. Öt. Tíz. Hetvenhárom.
Ma már ott tartok, hogy folyamatosan jönnek hozzám az érdeklődők. Nem random kolbászfejek a Savanyú Uborka káeftétől, hanem valódi érdeklődők.
Fizetőképes és elszánt érdeklődők – akik MÁR DÖNTÖTTEK.
Nem versenyeztetni akarnak, hanem projektet hoznak. Azért keresnek meg, mert projektjük van és engem akarnak.
Ezeket a megkereséseket elképesztő hatékonysággal zárom le és konvertálom bevétellé.
Biztosan tudom, hogy lehetséges. Én pontosan ezt csinálom: saját bizniszt építek a LinkedIn erejével.
:: Új érdeklődőket hozok be.
:: Értékes kapcsolatokra teszek szert.
:: Üzleti előnyt kovácsolok a LinkedIn erejéből.
Ez nem szerencse.
Nem a véletlenek összjátéka.
Ez valami egészen más.
A LinkedIn használatának magas szintje.
Vádolhatsz túlzott szerénységgel, vagy megláthatod a lényeget: NEKED IS LEHETSÉGES.
Ha én meg tudtam csinálni, te miért ne tudnád?
Az üzleti szórakoztatóipar árul titkokat.
Én segítséget kínálok.
Az elmúlt évek tapasztalatát kínálom – becsomagolva egy kártyapakliba.
Nincs titkos módszer. Munka van. Ezt onnan tudom ilyen biztosan, hogy végigjártam az utat.
:: Tévelygés után utat találtam
:: Tudatos építkezéssel haladtam előre.
:: Beletettem az időt és energiát a kísérletezésbe.
Az elmúlt 5 év felfedező útja során eljutottam oda, hogy kimondhatom: feltörtem a LinkedIn kódot.
Ez igen sok időt, pénzt, energiát vitt el.
Ennek megfelelően CSAK és kizárólag egyéni konzultációkon adtam át azt a módszert és szemléletmódot, amire az utam alatt szert tettem.
Jól fizetett 1:1 konzultációkon eljutottunk oda, hogy az ügyfeleim kimozdultak a holtpontról és elindultak – a jó irányba. Elindultak a saját útjukon. Közülük sokan az egész vállalkozásukat a LinkedIn erejével építik.
Te is ezt akarod.
Légvár helyett házat.
Álmodozás helyett cselekvést.
Nem kínálok nyolc órás video tanfolyamot. Azt kínálom, amire a haladásodhoz szükség van: tudáscseppek ÉS célzott feladatok.
Esszencia.
Nem körítés.
Nem mellébeszélés.
5 év tapasztalatának esszenciáját ízlelheted meg. Nem felhígított kannás bor, hanem érlelt aszú.
Csak annyi tudásátadást kínál, ami a konkrét feladatok elvégéséhez feltétlenül szükséges.
Csak annyi feladatot ad, amikkel az ügyfeleim eljutottak a „Miért nem működik? „-től a „Szent szar, ez elkezdett működni” –ig.
A digitalizáció korában egy nyomtatott termék?”
IGEN. Hiszek benne, hogy ez előny. Ez a termék NEM egy újabb digitális szemét, amiért fizetsz – lemented – elfelejted. EZ MÁS: nyomtatott termék, amit kézbe fogsz venni és napról-napra, lapról-lapra végig fogod csinálni a feladatait.
Feltupírozott semmitmondás helyett ilyen koncentrált tudáscseppekre gondolj: „A posztjaid jelentik a LinkedIn™ jelenléted vezérfonalát. Kapcsot képez közted és a közönséged között. Nem mindegy, miről posztolsz” – és rögtön kapsz egy azonnali megvalósítási feladatot.
Azért fejlesztettem ki ezt a tömény formátumot, mert abban hiszek, hogy nem súlytalan fejtágításra van szükséged. Azonnali célzott cselekvésre van szükséged. A kártyacsomag ennyire konkrét feladatokat ad neked: „A munkafüzetbe írj listát arról, milyen marketing és sales tevékenységet csinálsz MOST”
Csipetnyi tudás és azonnali megvalósítás. Ez a haladás receptje.
Ez a kártyacsomag olyan, mint egy tapasztalt idegenvezető, aki kézen fogva vezet. Megmutatja, hogyan néz ki egy lépésről lépésre haladó – kihagyhatatlan – munkafolyamat. Megmutatja a lépéseket, amelyek a LinkedInen [is] elválasztják egymástól a reménykedőket és a gyorsan haladókat.
A csomagban 40db kártyát fogsz kapni: ebből 38db feladat-kártya, ami esszenciális tudáscseppeket és azonnali FELADATOKAT AD. Emellett a csomag része egy MUNKAFÜZET, ami segít rendszerezni a munkát.
A csomagodban lesz
✅ 40db NYOMTATOTT kártya
✅ 1db NYOMTATOTT munkafüzet
Minek a munkafüzet?
Alapvetően azért, mert nem lehet írásbeliség nélkül végigmenni egy építkezési folyamaton. Ha komolyan veszed a LinkedIn jelenléted építését, akkor le kell írnod jónéhány dolgot. Nem elég, ha a fejedben vannak a jó válaszok: kell egy doksi, ahol leírva ott vannak a válaszaid. Pontosan ezért született meg a munkafüzet.
0% mellébeszélés.
A csomag tartalma:
40db nyomtatott kártya
1db nyomtatott munkafüzet
ÁRA: 8.000Ft
+ INGYENES szállítás
Átirányítunk a fizetési oldalra, ahol bankkártyával ki tudod fizetni a terméket. Sikeres fizetés után kapsz egy visszaigazolást emailben.
Arra az email címre küldjük ki a visszaigazoló emailt, amit a megrendelőlapon megadtál. Ha rossz email címet adsz meg, nem fogod megkapni a visszaigazoló emailt.
A terméket arra a címre küldjük ki, amit a megrendelőlapon megadtál. Ha hibás címet adsz meg, nem fogod megkapni a terméket. Ha értelmetlen vagy pontatlan címet adsz meg, akkor egyértelműen a saját hibádból nem fogod megkapni a terméket. Nem nyomozunk címet: pontosan azt a címet használjuk, amit a megrendelőlapon megadsz. FONTOS: jelenleg csak magyarországi címre tudunk szállítani. Ha nem magyarországi címed van, írj emailt és igyekszünk megoldást találni.
Ha már mindent megpróbáltál és mindent kipróbáltál, akkor válaszolj 3 egyszerű kérdésre:
01 :: Van egyértelmű, világos, rövid válaszod arra, hogy „Miért vagy ott a LinkedInen?”
02 :: A profilod első ránézésre az arcomba üvölti, hogy „Dolgozz velem // Vásárolj tőlem”?
03 :: A megfelelő emberek vannak a kapcsolati hálódban – vagy csak véletlenszerűen gyűjtögeted őket magad köré?
Ha mindhármat ki tudod pipálni, nincs szükséged segítségre. Minden más esetben valódi értéket fogsz tudni kivenni ebből a kártyacsomagból. Az érték ott van benne a kártyákban. A tudáscseppekben. A feladatokban. Neked kell hasznosítanod ezt az értéket: csapj le az ajánlatra és kezdd el megcsinálni a feladatokat. Így tudod a legtöbb értéket kivenni ebből a termékből.
Igen. Tudom.
Nem is vitatkozom ezzel.
Amit ők tudnak, azt én nem tudom.
Még dolgozom a szexi csücsörítésemen…
FYI, megtörtént eset: egyszer, amikor odamentem ismerkedni egy nőhöz, azt mondta, „Azt hittem, azért nézel rám ÚGY, mert meg akarsz verni”.
Szóval … szexi pillantásokért menj a tünci-münci-Linkedin márkaépítő csajokhoz.
A „LinkedIn Starter Pakk” nem szexi. Nem mondja azt, hogy „Csak add önmagad”. Nem fogja megtanítani azt sem, „Hogyan trükközd meg az algoritmust”.
Ez a pakk arra akar rávenni, hogy [végre] lerakd az alapokat. Azokat az alapokat, amelyekre egy eredményes LinkedIn jelenlét épül. Azt a munkát kínálja elvégzésre, amit eddig minden erőddel elkerültél. Azért, hogy minden, amit erre az alapra építesz, tartós legyen.
Légvár helyett valódi építkezés.
Ezt kínálja.
Ez a kártyacsomag a SoSeSTART-módszertant használja. Ne keresd. Nem fogsz találni semmit erről a módszertanról. A chatGPT sem ismeri. Csak én ismerem, mivel én fejlesztettem ki.
SoSeSTART : milyen ironikus név. Azt mondja: ha nem csinálod meg az alapozás feladatait, akkor el sem indulsz. Edzés nélkül akarsz odaállni egy olimpiai dobogóra…
A valóság pontosan ezt mondja: ha nem csinálod meg az alapozást, akkor el sem indulsz abban a versenyben, ami a vevőid figyelméért zajlik.
EZ a helyzet a LinkedInen is: sokan hiszik, hogy versenyben vannak, de még a startvonalhoz sem álltak oda.
Ezt a helyzetet akarja megváltoztatni ez a termék.
A kártyacsomag és annak tartalmának bármely formában történő másolása, sokszorosítása, közlése, adatfeldolgozó rendszerben történő tárolása a kiadó előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül tilos. Az itt közölt információk kizárólag a vásárló személyes használatára készültek, ami nem terjed ki a kártyacsomag vagy annak tartalmának sokszorosítására, illetve illusztrációként vagy demonstrációként történő használatára. A kártyacsomag vagy annak tartalmának egészben vagy részleteiben történő felhasználása másik kiadványban, előadáson, tanfolyamon, hangoskönyvben, internetes vagy más közlésben kizárólag a kiadó előzetes írásbeli engedélyével lehetséges. A kártyacsomag tartalmáért kizárólag a kiadó felel, aki nem áll kapcsolatban a LinkedIn™ Corporationnel, annak leányvállalataival vagy kapcsolt vállalkozásaival, és nem is támogatja azokat, illetve semmilyen módon nem áll hivatalos kapcsolatban a LinkedIn™ Corporationnel, illetve annak leányvállalataival vagy kapcsolt vállalkozásaival. A „LinkedIn” kifejezés kizárólag leíró céllal használatos, és nem jelenti a LinkedIn™ Corporationnel való jóváhagyást vagy társulást. A kártyacsomagban található információk kizárólag tájékoztató jellegűek, így nem minősülnek szakmai tanácsadásnak vagy konzultációnak. A kiadó nem vállal sem kifejezett, sem hallgatólagos garanciát a kártyacsomagban található információk pontosságára vagy teljességére, illetve azok bármely konkrét célra való alkalmasságára vonatkozóan. A kártyacsomagban található adatok és megállapítások a kiadó saját tapasztalatain alapulnak és nem tükrözik a LinkedIn™ Corporation nézeteit, politikáját vagy algoritmusait. A kártyacsomag és annak tartalma nem alkalmas arra, hogy félrevezesse vagy megtévessze a fogyasztókat abban a hitben, hogy a tartalmat a LinkedIn™ Corporation engedélyezte, támogatta vagy jóváhagyta. A kártyacsomag tartalmában és annak promóciós anyagaiban esetlegesen feltűnő valamennyi védjegy, szolgáltatási védjegy, kereskedelmi név, kereskedelmi viselet, terméknév és logó a megfelelő tulajdonosok tulajdonát képezi, beleértve adott esetben a LinkedIn™ Corporationt is. A LinkedIn™ Corporation védjegyeinek használata kizárólag azonosítási és hivatkozási célokat szolgál, és nem jelenti azt, hogy a kártyacsomag kiadója a védjegyjogosultal kapcsolatban állna, vagy hogy az jóváhagyná a tartalmat.