A Márkaépítők Kártyája első kiadás három nap alatt elfogyott…
Lesz második kiadás és ezt az oldalt pontosan azért hoztuk létre, hogy előrendelhesd a második kiadást.
20 éve vagyok marketinges. Sokáig azzal töltöttem az időmet, hogy a konzultációkon CSAK válaszokat adtam. Nem vettem észre, hogy ezek a válaszok csak ott tudtak valós segítséget adni, ahol már volt egy biztos alap. Ahol már elvégezték a házifeladatot és „csak” a megvalósítás útján volt szükség támogatásra.
Az a helyzet, hogy ahol nem volt meg a biztos alap, ott a válaszaim nem hasznosultak. NEM arra van szükség, hogy én válaszokat adjak.
Az én válaszaim az én utam során keletkeztek.
Lehet, hogy neked más az utad.
Biztos, hogy neked más az utad.
Türelmetlenek vagyunk – és nemcsak a márkaépítésben.
Mindent azonnal akarunk.
Keressük a rövidebb utat.
A sokkal rövidebb utat.
A tuti módszert.
A garantált – és gyors – csodát.
Nem akarunk foglalkozni alapozással. Kutyafuttában összepakolunk valami roskatag izét, hogy utána kitűzhessük a tetőre a zászlót … aztán hátradőlünk … mert mi kész vagyunk.
Csak akkor kezdünk gyanakodni, amikor már rogyadozik a fejünk felett a tető. Amikor már halljuk a deszkák roppanását.
Akkor vesszük észre, hogy elfelejtettünk alapkövet lerakni.
Akkor vesszük észre, hogy homokra építkeztünk.
Akkor vesszük észre, hogy a fejünkre omlik az egész roskatag építémény…
Csak akkor kapunk észbe, amikor a romok közt kolbászolunk. Akkor már karmoljuk, hogy azért jártunk pórul, mert elfelejtettünk az alapkérdésekkel foglalkozni.
A sok csodaváró ebook és gyorsan-mindent tanfolyamok azt a lustaságot és kapkodást erősítik fel bennünk, ami megakadályoz abban, hogy biztos alapokra építkezhessünk.
A csodaváró ebook és a gyorsan-mindent tanfolyam elszigetel minket azoktól a fontos kérdésektől, amelyekre koncentrálnunk kellene.
Ne engedj a csodaváró ebook csábításának.
Ne építkezz homokra!
Legyen alapja a márkádnak!
A Márkaépítők Kártyája a fontos kérdésekkel foglalkozik … és azért nem 101 lapos a csomag, mert pontosan tudom, hogy senkinek nincs ideje / kedve megválaszolni ennyi kérdést. Vágom a szitut.
Az elmúlt években feltettem már százféle kérdést a konzultációkon. Ezek különféle hatékonysággal vitték közelebb az ügyfeleimet a sikerhez.
Csak azok a kérdések kerültek bele a Márkaépítő Kártyája csomagba, amelyek a legtöbbet segítették az ügyfeleimnek.
A csomagban 30db kártyát fogsz megkapni. Ezt fogjuk postázni neked a megrendelés után. A #miez kártyán találsz egy linket is, ahol letöltheted a kapcsolódó munkafüzetet is.
Minek munkafüzet?
Alapvetően azért, mert ha bármit is akarsz kezdeni a márkáddal, akkor le kell írnod jónéhány dolgot. Megkapod a több száz konzultáció tapasztalatából leszűrt kérdéseket. Ezeket megválaszolhatod szóban is – de a szó elszáll…
Nem elég, ha a fejedben vannak meg a jó válaszok: kell egy hely, ahol leírva ott vannak a válaszaid a márkáddal kapcsolatos alapkérdésekre. Pontosan ezért született meg a munkafüzet.
Világos kérdések, amelyekkel lerakhatod a márkád alapját.
Kiválogattam neked a 30 legjobb kérdést, amelyek az elmúlt évek tapasztalatai (és visszajelzései) alapján a legtöbbet segítettek az ügyfeleimnek a márkaépítésükben.
Ezek a kérdések megmozgatnak.
Ezek a kérdések elgondolkodtatnak.
Tőlem hiába kérdezed, hogy „Mi a jó válasz?”
A válaszok ott vannak benned.
Csak ki kell csalogatni őket a megfelelő kérdésekkel.
Nem az én válaszaimra van szükséged. Az én kérdéseimre van szükséged – és a SAJÁT válaszaidra.
Én a saját válaszaimat tudom. Ezek vezettek el oda, hogy nulla bevételről indulva eljussak a több milliós bevételekig.
A te válaszaidat nem tudom.
A te válaszaidat csak te tudod.
Engedd, hogy a kártyák kicsalogassák belőled a SAJÁT válaszaidat.
1. Átirányítunk a fizetési oldalra, ahol bankkártyával ki tudod fizetni a terméket.
2. Sikeres fizetés után kapsz egy visszaigazolást emailben
3. A megadott címre postázzuk a kártyacsomagot – 14 napos szállítási határidővel
Arra az email címre küldjük ki a visszaigazoló emailt, amit a megrendelőlapon megadtál.
Ha rossz email címet adsz meg, nem fogod megkapni a visszaigazoló emailt.
Arra a postacímre küldjük ki a terméket, amit a megrendelőlapon megadtál.
Ha rossz címet adsz meg, nem fogod megkapni a terméket.
Ha pontatlan címet adsz meg, nem fogod megkapni a terméket.