A nagy kérdés:

Mit teszel ebben a szituációban TE?

Nincs univerzális válasz, de van JÓ válasz.

→ Ha van készpénz tartalékod, akkor addig gerjeszted az árversenyt, amíg a többiek kiesnek a piacról.
→ Ha nincs készpénz tartalékod, akkor kimaradsz az árversenyből és csomagajánlatokkal, márkázással megkülönbözteted magad a versenytársaktól.

…de a legfontosabb: tartsd rajta az ujjad a piac ütőerén. Hiába vagy piacvezető, hiába vagy nagy játékos, mindig jönnek új szereplők, akik a te piacodra fenik a fogukat.

Nem a levegőbe beszélek: ezek a dolgok már százszor megtörténtek. A Gulliver játékkereskedő hálózat 2012-ben – piacvezetőként – 4 milliárdos bevétellel zárta az évet. 2014-ben csődöt jelentettek.

Köszönöm, hogy elolvastad.
Hasznosítsd.

Üdv. Gábor