A nagy kérdés:
Mit teszel ebben a szituációban TE?
Nincs univerzális válasz, de van JÓ válasz.
→ Ha van készpénz tartalékod, akkor addig gerjeszted az árversenyt, amíg a többiek kiesnek a piacról.
→ Ha nincs készpénz tartalékod, akkor kimaradsz az árversenyből és csomagajánlatokkal, márkázással megkülönbözteted magad a versenytársaktól.
…de a legfontosabb: tartsd rajta az ujjad a piac ütőerén. Hiába vagy piacvezető, hiába vagy nagy játékos, mindig jönnek új szereplők, akik a te piacodra fenik a fogukat.
Nem a levegőbe beszélek: ezek a dolgok már százszor megtörténtek. A Gulliver játékkereskedő hálózat 2012-ben – piacvezetőként – 4 milliárdos bevétellel zárta az évet. 2014-ben csődöt jelentettek.
Köszönöm, hogy elolvastad.
Hasznosítsd.
Üdv. Gábor